Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Din favoritt person fra Animes


Her kan du diskutere din favoritt person fra hvilken som helst animes eller manga for den slags skyld.

Forklar også hvis du har lyst Hvorfor det er favoritten din.

ENLIGHTEN ME!!


-----------------

Min favoritt må bli Ichigo og Zangetsu fra Bleach, jeg elsker å se på Naruto også, men Bleach har en spesiell drag på meg.

http://niphree.deviantart.com/art/Zangetsu-60881472

Ichigo oppfører seg tøff og kull til tross for at han er veldig følsom innerst inne, og Zangetsu er hans sympatiske, rolige side av Ichigo. Men så klart så må vi ikke glemme Ichigos "Inner Hollow" som representerer Ichigos tørst for kamp og han negative sider.

For å være helt ærlig så syns jeg stemmen til Ichigo i den Engelske dubben er mye mer spikra til personligheten enn i orginalen (Japansk)men i Naruto er det helt det motsatte, men så har alle sine egne meninger.
My Brain...
  • 0
Aluccard fra Helsing selfølgelig. Kuler dude en det finner man ikke.
  • 0
Pokemonene i Pokemon
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kaito AKA Kiba og D fra serien Death Note
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
min favoritt person er vel luffy fra one piece
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Enro
  • Enro
Lelouch fra Code Geass
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Sasuke ifra Naruto
L ifra Death Note
Lucy/Nyuu ifra Elfen Lied
  • 0
Hatake Kakashi såklart Han er så chill og har alltid gode komentarer.

Ellers er L fra Death Note, Mariko fra Elfen Lied og Ichigo fra bleach favoritter ^^
En Fuego!
  • 0
Ruffy (*host*) fra One Piece.

Bottom line.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Lelouch/Zero fra Code Geass
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Siterer Matscoolio:
Ruffy (*host*) fra One Piece.

Please don't write Ruffy! Luffy is better!

Lelouch ftw! Og Gintoki fra Gintama
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Lelouch rampaulge eller åssen det skrives eier med geass`en sin XD
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Siterer Lord boms:
Lelouch rampaulge eller åssen det skrives eier med geass`en sin XD


Indeed he does
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Deidara fra Naruto.

Art is... A Bang.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Onizuka-GTO
Nyu-Elfen Lied
Revy-Black Lagoon
"get poor die tryin"
  • 0
Edward Elric (Full Metal Alchemist)
- Jeg liker sterkt personligheten hans og hvordan han irriterer seg bare noen nevner ordet "liten". Han er jo også velidg kul da..

Uzumaki Naruto (Naruto)
- Naruto har jo så mye energi at det er til å dø av! Litt mindre i Shippuuden, men alikevell. Han er virkelig en humørspreder.

Kurusaki Ichigo (Bleach)
- Alle som har sett Bleach burde skjønne hvorfor. Ichigo er jo så kul i blikket men har alikevell sine indrefølelser. Hollow personen hans viser jo godt at han har en tørst etter å slåss.

Det burde være mine yndlinger!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Haha..lett.. Min totally favoritt: Orochimaru fra Naruto..mer syk, creepy, badguy syns jeg ikke finnes..

Ellers Hidan fra Naruto. Frekk i kjeften som f**n..får iallfall meg tilå le rått. Også Deidara..Hm, av en eller annen merkelig grunn er det badguy's som er mine favoritter. Kanskje fordi at de som regel har en sånn "whatever"-attitude og sier ofte hysteriske morsomme ting.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Skap diskusjon folka
My Brain...
  • 0
Siterer Jacsterd:
Skap diskusjon folka
Javell....

Morsomste person på Anime da?

Selv synes jeg Gintoki fra Gintama er ganske morsom. Han har mangen morsomme kommentarer, men når han er seriøs er han skikkelig kul

Eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=etKjElDPJJ0

Edit: Elizabeth

Gintama har mangen Voice-actors fra mange forskjellige Animes.
Zoro - One Piece
Kenpachi - Bleach
Yuichi Aizawa - Kanon
Sunohara/Kazuki -Clannad/Mabuharo
Mizore Shirayuki/Karin Kurosaki - Rosario + Vampire/Bleach
Yuichi Aizawa - Toradora
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
vet jeg sa luffy, men det er to andre kule anime personer, nemlig hidan og orochimaru vet ikke helt, men på naruto er skurkene mine favoriter
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg heier alltid på de slemme på Naruto, selv om jeg vet at de ikke kommer til å vinne
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Deidara=Win. I alle sammenhenger. Basta.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Siterer Gamer123:
Hatake Kakashi såklart


Ja, men han trenger vi ikke å nevne
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
<---- bare se bildet
For de som ikke vet så er det Lucy fra Elfen Lied
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
Min favorittfigur er Anotsu Kagehisa fra Blade of the Immortal. Selvom han er antagonisten i serien og har gjort mange fæle saker er han ikke "slem" for det. Han gjør det han mener er best for sin sverdskole og er villig til å utføre noen drap eller andre ting for den, noe som sikkert ikke var uvanlig på den tiden. Førsteinntrykket jeg fikk av han var at han var en ondskapsfull og egoistisk person, men ettersom du blir bedre kjent med han får man se andre sider av han, der han fremstilles som en snill og omteksom person.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!