Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

EAs nye verden - del 1


Gjengen vår satt pyntlig til bords i baren. Bernt Erik satte seg ned etter litt om og men med iskrem griset sånn cirka ut over hele truten. Han, som de andre, var uvitende om at de snart var i fare.
«OK. GF, det er oss, og det står for 'GameFather', enkel og greit,» sa Emil hviskende.
De andre rundt bordet så litt perpleks ut, men for Emil så det ut til at de var på en av sine bedre dager.
«Jeg skjønner,» sa Carl Thomas og Bernt Erik i kor, mens de tittet på de to andre som ikke hadde sagt noe som helst til nå.
Den skallede mannen klarte ikke de granskende blikkene lenger og måtte få noe ut av kjeften før han ble gjennomboret.
«Seff, azz!» sa Jon Cato. Han så til siden på den andre mannen. Han hadde hvitt hår og svart dress på seg. Det lignet på Jack Thompson, men det var faktisk også ham.
«Ja, ja!» sa han i en overlegen tone.

Ztallin likte det han hadde klart. Han satt i sin fete skinnstol med bena plassert på et enda fetere bord (men det var bena hans som var fetest av alle disse tingene). Han hadde et tykt smil om munnen, fordi han tenkte på oppkjøpet av Afrighanistan i forrige uke. Nå eide han og EA ca. 99.9999999999999% av hele jorda. Men det var likevel en ting som irriterte ham, nemlig tegningene av den eneste eiendommen han ikke eide.
«Et hus oppe i høyden, hmmm.» Han så på navnet til eieren med avsky. «Bernt Erik. Det navnet minner meg om noe. Vel, drit i det.» Han trykket på telefonknappen på bordet uten å flytte ned føttene. «Du, Røddhjulf, fortell politiet at de skal drepe en mann ved navn Bernt Erik. Han befinner seg i Bar Mozkva. Styrker er allerede på vei.»
Han fikk et grynt til svar. Ikke et sånt grisegrynt, men et slik grynt som hørtes gryntende ut for mennesker med lav IQ. Perfekt for Ztallin.

Det syntes helt klart at Emil hadde planlagt dette i lang tid fremover. Selv om den planleggingstiden ikke akkurat var så effektiv. Egentlig kunne han ha gjort dette på én dag.
«OK, da setter vi i gang,» sa Emil og reiste seg. Men akkurat i det han skulle til å snu seg kjente han en arm på skulderen.
«God ettermiddag, vi er fra Politiet,» sa den ene av de to.
«Heisann,» sa Bernt Erik med et smil.
«Hvem av dere er Bernt Erik?»
Bernt Eriks smil stivnet og han så ned. «Aner ikke,» sa han.
Politimannen så på ham, og stirret mistenksomt på iskremen han hadde rundt munnen.
«Det er jo deg!» sa politimannen og pekte på Bernt Erik. «Alle dere er arrestert i EAs navn!»


Fortsetter i neste del.


//remote
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Enda en god del remote

Det at Jack Thompson var med skjønte jeg egentlig ikke, var det relevant?

Anyways var dette en sikker latterbringer!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Det at Jack Thompson var med skjønte jeg egentlig ikke, var det relevant?


Selvfølgelig, han blir jo med senere!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Haha - Kan ikke tro det jeg leser

Gleder meg som et lite barn til fortsettelsen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg har en følelse på at det blir mange deler av denne serien... Jeg har nemlig store planer...

Siterer Bernt Erik:
Haha - Kan ikke tro det jeg leser


Why not?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Spennende.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Kort Sakt!

Jeg Skyter Meg Selv Enn Å La EA Ta Over Verden!!
My Brain...
  • 0
HEHE Vi får se...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!